niedziela, 12 lutego 2012

Regulamin Czatu

Witajcie , widać ,że na czacie pojawiły się osoby więc chcę teraz dodać regulamin :)

1. Zakaz przeklinania (nie dotyczy to przekleństw, w których kilka liter zastępują "***"). Za nieprzestrzeganie tego punktu grozi banem na sześć godzin.

2. Zakaz doprowadzania do kłótni na chacie głównym. Masz do kogoś jakiś problem? Napisz mu o tym na priv. Za nieprzestrzeganie tego punktu grozi ban na 1 godzinę ,lecz kiedy się powtórzy ban na zawsze 

3. Zakaz spamowania (trzy powtórzenia i więcej liczę już jako spam). Za nieprzestrzeganie tego punktu grozi ban na jedną godzinę.

4. Zakaz rozreklamowywania swoich stron , fora , blogów itd.:   za 3 razem   ban na zawsze


5. Całkowity zakaz podszywania się pod innych. Za nieprzestrzeganie tego punktu grozi ban na zawsze.

6. Na chacie głównym pisz o rzeczach zrozumiałych dla wszystkich, inne rozmowy zostaw na priv.

7. Na priv nie obowiązuje żaden z punktów regulaminu.

8. Jeżeli chcesz zostać moderatorem na chacie napisz o tym na Priv ,ale musisz być godzien "Mam prawo odrzucić Twoją prośbę''.

9. Ja jako jedyna na chacie mam złoty pionek. Jeżeli ktoś ma taką samą nazwę (Twoj_Tygrysek), ale inny pionek, jest to podszywacz.

10. Jeśli masz do mnie jakieś pytanie w sprawie chatu lub chcesz zgłosić nieodpowiednie zachowanie na nim napisz mi o tym  na "chatowego e-maila": patii_11-1998@prokonto.com

11. W każdej chwili regulamin może ulec zmianie, będzie to jednak ogłoszone w wpisie na blogu.

12. Korzystanie chatu jest całkowicie darmowe.

13. Na chacie należy bezwzględnie przestrzegać tego regulaminu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz